REPARATIE OF RETOUR

Ben je toch niet tevreden of is je product defect? Dat is vervelend en daar gaan we wat aan doen! Van ons mag je dan ook verwachten wat wij vooraf hebben beloofd!

sport24shop

Tim van de Geest

Winkelverantwoordelijke

REPARATIE OF RETOUR

Het retourneren in de originele, onbeschadigde verpakking is een vereiste om gebruik te maken van retourneren. Indien deze niet meer aanwezig is of beschadigd is, is het in enkele gevallen mogelijk om het artikel opgebouwd op te halen. De retourkosten zijn in dit geval voor rekening van de koper.

Let op: Wij beloven 30 dagen retourneren. De retourkosten zijn voor onze rekening wanneer wij jouw bestelling komen ophalen. Stuur je jouw bestelling zelf retour? Dan kunnen wij de retourkosten helaas niet voor je vergoeden.

Heb je een deel van de bestelling geretourneerd en komt het totaalbedrag beneden de €99,- dan wordt €4,99 (NL) of €5,99 (BE) verzendkosten ingehouden.

Alle beloftes op een rijtje: REPARATIE OF RETOUR

  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product
  • Als consument minimaal 1 jaar garantie op al onze producten;
  • Is je product defect na 30 dagen? Dan lossen wij dat netjes voor je op!

Mag ik mijn product retourneren?

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden via het retourformulier. Voor de juiste verwerking van jouw retourzending is het van belang dat het retourformulier correct is ingevuld. Wil je in dit retourformulier duidelijk aangeven waarom je jouw bestelling wilt retourneren? Zo kunnen wij onze informatievoorzieningen verbeteren. Kies je ervoor om jouw bestelling te retourneren omdat deze beschadigd en/of defect is geleverd? Geef dit dan duidelijk aan om bij het terugboeken van het aankoopbedrag geen geschillen te krijgen.

 

Producten tot 20 kg kunnen alléén geretourneerd worden via een Parcelshop. Nadat je het retourformulier hebt ingevuld, ontvang je binnen 3 werkdagen van onze klantenservice kosteloos een retourlabel dat je op de doos kunt plakken. Bekijk waar voor jou de dichtstbijzijnde Parcelshop is.

 

Let op: Schade ontstaan bij het retourneren van je bestelling is geheel voor eigen verantwoordelijkheid. Ook wanneer je gebruik maakt van onze ophaalservice. Zorg er daarom altijd voor dat het product goed verpakt is.

 

REPARATIE OF RETOUR
REPARATIE OF RETOUR